Jörg Kleb – Member of the Month

Jörg ist unser Member of the Month vom März !! 

Herzliche Gratulation Jörg, wir sind stolz dir diesen Monat den Titel „Member of the Month“ zu verleihen. 

Jörg war vom Beginn an mit an Board. Schon bevor wir im September 2019 unsere CrossFit Box in Wädenswil eröffnen konnten, half er mit seiner Handwerkererfahrung tatkräftig aus. Ob schrauben, malen, fräsen, hämmern oder einfach für großartige Ratschläge. Jörg war immer da, wenn wir ihn brauchten. Aber nicht nur als Handwerker gibt er ein gutes Bild ab, unser Master Athlet bestreitet lokale Wettkämpfe, reist als Judge an namhafte Competitions und verliert nie den Humor und seine positive Einstellung im Alltag.

Natürlich wollen wir alle etwas mehr über Jörg erfahren und haben ihm deshalb einige Fragen gestellt:

1. Seit wann trainierst du im CrossFit Wädi und wie bist du auf uns aufmerksam geworden?

Ich han sit Afang ä 10 ner charte gha und bin ab und zue uf Wädi i d Stund cho. Suscht han i i Freiebach trainiert. Sit em Februar bin i aber en vollwertige Wättischwiler. Uf Wädi ufmerksam worde, bin ich glaub dur dich Marlen, wo du mir voller Freud gseit häsch, dass er dra sind, ä nüi Box z eröffne.

2. Welches ist dein Lieblingsbenchmark-WOD und was magst du so daran?

Murph? Nei da stirb i bim seckle, Fran? Thruster ne danke, Karen? Hmmm det häts Walballs, Nee? Aber glich all scho gmacht. Cindy? Scho eher, ich glaube ich nimme d Grace, will Claen und Jerk mach i na gäre.

3 . Wenn du einen Wunsch frei hättest, wie würde der lauten?

Eifach gsund bliebe und verletzigsfrei, damit i de Sport na es par Jöhrli chan mache.

4. Was machst du beruflich und wie bist du dazu gekommen?

Ich han sit 22 Johr es eignigs Elektro Installations Gschäft. Dur min Vater, wo über 30 Johr Gschäftsfüehrer imene Wädischwiler Elektrogschäft gsi isch, bin ich scho früeh mit däre Materie in Berüerig cho und han mit minere Bastlerei dihei mängs Sicherige useklöpft. Und ich han d Freud a mim Bruef bis hüt nöd verlore.

5.  Was sind deine meistgebrauchten Emoji’s? (Screenshot pls 😉 )



6. Welche 3 Wörter beschreiben für dich das CrossFit Wädenswil am besten?

Trainiere mit richtig guete Gspändli, Super Coachs mit Crossfit im Bluet, Spass an der Fred.

7. Wenn du einen Tag jemand anders sein könntest, wen wärst du gerne und warum?

Gueti Frag, mhhhhhhhh mal studiere, dä ähhh……. oder doch d wie heisst si……  Nei, abervillicht en…. Ich glaube ich bliebe Ich und versuech s Beste drus z mache. Up und Downs gits au im Crossfit und ich lieb dä Sport immer no

8. Was magst du ganz besonders an CrossFit?

Am Crossfit find ich super, dass es würkli für jedes Alter und Fitnesslevel isch, da es für alles skalierige git und keine schräg aglueget wird wäg dem. Wär mal anere Competition erläbt hät, wie de wo sich als letschte und völlig am Ändi na dur s Wörkout kämpft, vo de Zuschauer und sine Mitstrieter wo scho im Ziel sind, meh agfüred wird als de Sieger, dä märkt, dass Crossfit meh als num trainiere und Eifach de Hammer isch. Und natürli au das Gfühl anere Comp als Judge zmittst im Chuech z si und mit mim Athlet das Workout durezstah.

9. Erzähl uns etwas über dich was wir noch nicht wissen!

Ich han Schiss in Handstand z goh, ohni scheiss. Ziel isch, bis bis Ändi Johr ändli in Handstand ufezcho. Bruch villicht ämel en chline schtirz in Allerwertischte. Aso sägest mer ruhig.

Merci Jörg für das Interview und deine super Antworten. Wir sind mega stolz dich als Member of the Month zu haben!